Valitse sivu

Toimitusehdot

TILAAJA

Tilaajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta. Alle 18-vuotiaat saavat tilata ainoastaan huoltajansa suostumuksella.
Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan osoitteesta www.arcticlab.fi ostoskorin kautta. Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

TOIMITUSAIKA

Toimitamme tilaamanne tuotteet Postin kuljetettavaksi normaalisti 1-4 työpäivän kuluessa.
Paketti tulee noutaa Postista tai noutopisteestä paketin säilytysaikana. Postipakettien säilytysaika on kaikissa palvelupisteissä 7 vuorokautta. Mikäli asiakas ei nouda lähetystä määräajan puitteissa postista, palautuu lähetys meille, mikä kuitenkaan ei vielä ole pätevä syy kaupan peruuntumiseen (ks. tilauksen peruuttaminen & palautusoikeus).
Arctic Lab Oy ei vastaa toimituspäivien mahdollisista muutoksista ja niiden seurauksista asiakkaalle.

TOIMITUSTAVAT JA TOIMITUSKULUT

Posti

Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitsemaan postitoimipaikkaan, suoraan asiakkaan kotiin tai muuhun asiakkaan valitsemaan toimitusosoitteeseen.

Tilauksen toimituskulut ovat:
Postipaketti 7 € / tilaus. Tilaus toimitetaan tällöin edullisimmalla mahdollisella tavalla, joko kirjeenä tai postipakettina toimitettuna lähimpään postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin asiakkaan valinnan mukaisesti.

Posti Kotipaketti 11,60 € / tilaus. Paketti jaetaan asiakkaalle. Kotiinkuljetettaviin lähetyksiin pyydämme liittämään vastaanottajan puhelinnumeron, sillä posti soittaa vastaanottajalle ja sopii toimitusajankohdasta.

MAKSUTAVAT

Voit maksaa tilaukset käyttämällä Paypalia. Maksutapahtuman lopuksi sinut ohjataan PayPaliin, jossa voit kirjautua sisään PayPal-tunnuksillasi ja vahvistaa maksun. Mikäli sinulla ei ole PayPal-tiliä, voit avata itsellesi tilin ja vahvistaa maksun sen jälkeen.

Lue lisää PayPalin sivuilta.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN & PALAUTUSOIKEUS

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tai palauttaa tilaus 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä myyntipakkauksessaan. Asiakkaan on erikseen ilmoitettava tilauksen peruutuksesta tai palautuksesta Arctic Lab Oy:lle. Tavaran palauttaminen ilman erillistä ilmoitusta tai paketin noutamatta jättäminen ei kuluttajansuojalain mukaisesti riitä.

Tilauksen peruutus

Tilauksen voi perua vain jos tilaustasi ei ole ennen peruutusilmoitusta ehditty käsitellä ja lähettää asiakkaalle. Ilmoita tilauksen peruuttamisesta viipymättä joko lähettämällä sähköpostiviesti asiasta osoitteeseen info@arcticlab.fi.

Palautusoikeus

Asiakkaalla on 14 vrk palautusoikeus.
Palautus on maksutonta kun noudatat seuraavia ohjeita.

1. Tee palautusilmoitus 14 päivän kuluessa

Ilmoita palautuksesta 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostilla osoitteeseen info@arcticlab.fi. Ilmoita sähköpostilla nimesi, tilausnumerosi, sähköpostiosoitteesi, tilinumerosi sekä syy palauttamiseen – tilausnumero löytyy sähköpostilla toimitetusta tilausvahvistuksesta. Saat sähköpostiisi ohjeet miten toimia palautuksessa. Käsittelemme palautukset viikon kuluessa ilmoituksen saapumisesta.

2. Palauta vain avaamattomia, kokeilemattomia ja ehjiä tuotteita

Maksuton palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, käyttämättömiä, ehjänä perille saapuneita palautettavia tuotteita. Ethän avaa myöskään tuotteen omaa pakkausta.
Mikäli palautat avatun, kokeillun tai käytetyn tuotteen emme hyvitä siitä maksettua hintaa. Lisäksi joudut maksamaan palautuksesta aiheutuneet kulut. Pakkaa palautettava tuote hyvin, sillä mikäli se rikkoutuu palautuskuljetuksessa, emme hyvitä siitä maksamaasi hintaa.

3. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus

Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä lähetys, josta ei ole lähetetty palautusilmoitusta ei ole palautus. Vähennämme noutamattoman lähetyksen palautumisesta aiheutuvina kuluina tilauksen toimituskuluja vastaavan summan ennen maksun palautusta.

4. Virheelliset osoitetiedot tai väärä puhelinnumero

Asiakkaan tilauksensa yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron vuoksi palautuneet lähetykset eivät oikeuta maksuttomaan palauttamiseen. Tarkasta huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero.
Kirjoitusvirhe on virhe, mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle.

Ongelmatilanteet 
Jos paketti on ulkopuolisesti ja näkyvästi vioittunut kuljetuksessa, niin ilmoita vika välittömästi paketin kuljetusyritykselle. Mikäli tilaamanne tuote on virheellinen, ottakaa viipymättä yhteys asiakaspalveluumme info@arcticlab.fi. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti asiakaspalveluumme info@arcticlab.fi. Älä lähetä viallista tuotetta asiakaspalautuksena ennen kuin olet saanut asiakaspalvelulta toimintaohjeet.

Lunastamaton paketti 
Lunastamattomat paketit palautuvat takaisin Arctic Lab Oy:lle jos niitä ei ole noudettu tavarantoimittajan määräpäivään mennessä. Tavaran palauttaminen ilman erillistä ilmoitusta tai paketin lunastamatta jättäminen ei riitä peruutukseksi. Säilytämme palautuneita paketteja 14 vrk niiden saapumisesta takaisin Arctic Lab Oy:lle. Mikäli palautumisesta huolimatta haluat tilauksen uudelleen lähetyksen, veloitamme siitä erikseen edestakaisena lähetyskuluna 11,00 € ennakkolaskulla sähköpostiisi. Paketti siirtyy kuljetukseen, kun maksu on tullut perille.

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus.

ARVONLISÄVERO

Kaikkien tuotteiden hintaan sisältyy arvonlisävero, joka on tuotteillamme 24 %.
Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

TERMS OF DELIVERY

SUBSCRIBER
The subscriber must be 18 years old. Children under the age of 18 can only be ordered with their guardian’s consent.
We only deliver products within Finland.

ORDERING
Products can be ordered from www.arcticlab.fi through the shopping cart. Orders are confirmed by email, indicating the price of the order, shipping costs and the products ordered. To receive an order confirmation, an email address must be provided when ordering. The customer agrees to the terms of delivery in force at the time of each order.

DELIVERY TIME
We will deliver the products you have ordered to be shipped normally within 1-4 working days.
The package should be picked up from the Post or pick-up point during the storage period. The storage time for postal parcels is 7 days for all service points. If the customer does not receive the mail within the deadline, the shipment will return to us, which is not yet a valid reason for canceling the transaction (see Cancellation & Return Order).
Arctic Lab Oy is not responsible for any changes in delivery dates and consequences for the customer.

DELIVERY AND DELIVERY COSTS Mail
The products are delivered to the customer’s chosen post office, directly to the customer’s home or to another delivery address chosen by the customer.
The order delivery costs are:
Postal package 7 eur / order. The order is then delivered in the most affordable way, either by letter or parcel post, delivered to the nearest post office or parcel terminal at the customer’s choice.

Mail Home Package 11.60 eur / order. The package is distributed to the customer. For home delivery, please include the recipient’s phone number, as the mail will call the recipient and agree on the delivery time.

PAYMENT METHODS
You can pay for orders using PayPal. At the end of the payment transaction, you will be redirected to PayPal, where you can log in with your PayPal account and confirm your payment. If you do not have a PayPal account, you can open an account for yourself and then confirm the payment. Read more about PayPal.

CANCELLATION AND RETURN OF ORDER
You have the right to cancel or return your order within 14 days of receiving the order. The product must be unused and in its original sales package. The Customer must specifically notify the Arctic Lab Oy of the cancellation or return of the order. Returning the goods without notice or failure to collect the package is not sufficient under the Consumer Protection Act.

Unsubscribe
An order can only be canceled if your order has not been processed and sent to the customer before the cancellation notice. Notify us of the cancellation without delay either by sending an email to info@arcticlab.fi.

Return Policy

Customer has 14 days return policy.
Return is free of charge when you follow the instructions below.

1. Make a return notice within 14 days

Notify the refund within 14 days of receiving the order by email to info@arcticlab.fi. Email your name, order number, email address, account number, and reason for return – the order number can be found in the email confirmation email. Get instructions on how to return in your email. We will process refunds within one week of receipt of the notice.

2. Restore only unopened, untested, and intact products

Refundable Free Returns apply only to marketable, unused, returnable products that have arrived intact. Also, do not open the product’s own packaging.
If you return an open, tried or used product, we will not refund the price paid for it. In addition, you will have to pay the cost of the refund. Pack the product to be returned well, because if it breaks in the return shipping, we will not refund the price you paid for it.

3. Failure to collect the order is not a refund

A non-returning shipment that has been returned from the site and has not been returned by the customer is not a refund. We will deduct the amount corresponding to the cost of the order before the refund is refunded as costs incurred for the return of the unreturned shipment.

4. Incorrect address information or wrong phone number

Transfers returned due to incorrect address information or incorrect phone number provided by the customer in connection with the order will not entitle you to a refund free of charge. Please carefully check the information you provided with your order to arrive; address information, and in particular the phone number you provided for parcel delivery.
A typing error is an error if it causes the transmission to return to the sender.

Troubleshooting
If the package is externally and visibly damaged during transportation, please notify the shipping company of the package immediately. If the product you ordered is incorrect, please contact our customer service info@arcticlab.fi immediately. If the product is lost or damaged during transportation or otherwise does not correspond to your order, you must notify the customer service in writing at info@arcticlab.com within 14 days at the latest. Do not send a defective product as a customer return until you have received instructions from the customer service.

Unclaimed package
Unclaimed parcels will be returned to Arctic Lab if they have not been retrieved by the supplier’s due date. Returning the goods without notice or failure to redeem the package is not sufficient for cancellation. We will keep the returned packages for 14 days from their arrival back to Arctic Lab. If, despite the return, you want to re-send the order, we will charge it separately for a round-trip shipping charge of € 11.00 to your email. The package will be shipped for transportation when the payment is received.

Non-redemption is not the same as return or cancellation.

VAT

All products include VAT at 24% on our products.

We reserve the right to change prices.